Het juiste antwoord! Op iedere webpagina, afgestemd op het navigatiegedrag en / of de bezoekersgegevens. Met gebruik van beslisbomen en business rules, reageer je op de juiste manier op de vraag van de klant.
Klantcontact is dynamisch en de informatie die je verstrekt moet altijd actueel zijn. Met ons systeem kunnen je medewerkers snel alle informatie toevoegen en actualiseren.
Ons zoeksysteem werkt supersnel, het antwoord is binnen enkele tienden van een seconde gevonden. Tijdens een zoekopdracht worden relevante suggesties aangeboden. Het systeem is zelflerend en kan zoekvragen koppelen aan antwoorden, o.b.v. businessrules of navigatiegedrag van je bezoekers. Hierbij gebruiken wij Artificiële Intelligentie.
Het maakt niet uit voor welke doelgroep of welke taal.de Kennisassistent assisteert 24/7 op je website. Supersnel en op het juiste moment het goede antwoord.
Voorbeeld 1: Klant heeft aangegeven dat de woonplaats Groningen is. De Kennisassistent houdt hiermee rekening bij het beantwoorden van alle vragen! Voorbeeld 2: Klant zit op de webpagina "kwijtschelding". De Kennisassistent laat alvast de meest relevante antwoorden zien, voordat de klant een vraag stelt.
Extra toelichting bij een voorbeeld factuur of assisteren bij het invullen van een webformulier. De klant blijft op de webpagina!
Chat, e-mail of “bel me terug” zijn extra functies die je aan de Kennisassistent kunt toevoegen. Voordat het contact begint, kun je de benodigde gegevens alvast aan de klant vragen.
De Digitale Assistent op de website heeft uitgebreide functies. Graag vertellen we je meer hierover in een persoonlijk gesprek.