Multichannel kennisbank

Met onze innovatieve kennismanagementsoftware wordt het beheren en delen van kennis efficiënter en effectiever dan ooit tevoren.

 

Alle kennis managen in één systeem

Professioneel managen van kennis

De multichannel kennisbank hoort bij de Kennisassistent. Hiermee deel je kennis en informatie over je producten en processen met je medewerkers.

Meester in Kennisbeheer

De ultieme oplossing voor het effectief beheren van kennis binnen jouw organisatie. Met de Kennisassistent, kun je kennis eenvoudig creëren, delen, en benutten in al je kanalen, ongeacht de taal of doelgroep.

Maak van jouw organisatie een kenniscentrum en geef je medewerkers de tools om te excelleren. Ontdek vandaag nog hoe onze software jouw kennismanagement naar een hoger niveau tilt!

Geschikt voor:

Kennisartikelen
0 k>
Vaardigheden/afdelingen
0 >
Medewerkers
0 >

Innovatie gedreven door kennis: Jouw organisatie, jouw kennis optimaal geborgd

Een selectie van de talrijke functies

Vanuit de Kennisassistent voor medewerkers kan de contentmanager snel en eenvoudig alle vragen en antwoorden bewerken. De geavanceerde bewerkingsfuncties zijn beschikbaar in de kennisbank.

De contentmanager kan bepalen of het antwoord via het zoeksysteem gevonden kan worden.

Standaard geeft de kennisbank een overzicht van eerder gemaakte versies van het antwoord. Je kunt de versies met elkaar vergelijken en bepalen welke versie live gezet moet worden.

De kennisbank beschikt over een uitgebreid rechtensysteem. Hiermee bepaal je welke rechten je kennisspecialist (inhoud), kennisredacteur (vorm), kennisgebruiker (gebruik) en kennisanalist (kwaliteit) krijgen.

Je kunt eigen velden opnemen bij het antwoord. Dit heeft als voordeel dat je kenmerken en informatie kunt vastleggen bij het antwoord.
Voorbeelden: vastleggen van notities of rapportage labels.

De kennisbank beschikt over een API-koppeling.

De kennisbank heeft uitgebreide functies. Graag vertellen we je meer hierover in een persoonlijk gesprek.