Multichannel kennisbank

Alle kennis managen in één systeem

  • Professioneel managen van kennis

    De Digitale Assistent is onderdeel van een interactieve kennisbank die de kennis in je organisatie beschikbaar stelt aan je website bezoekers en/of medewerkers.

  • Kennis managen

    Je creëert, deelt, gebruikt en beheert de kennis van je organisatie. Je managet de kennis gemakkelijk in alle kanalen, talen en voor verschillende doelgroepen.

  • Geavanceerde kennismanagement functies

    • Eén kennisartikel voor alle talen, kanalen en doelgroepen
    • Kennisartikelen samenvoegen tot één artikel
    • Beslisbomen
    • Feedbackmanagement
    • Goedkeuringsprocessen (kenniseigenaren)

Direct de juiste kennis in alle kanalen en talen

Communiceer effectief met al je doelgroepen, in één handeling

Multichannel kennismanagement

Functies

Vanuit de Digitale Assistent voor Medewerkers kan de contentmanager snel en eenvoudig alle vragen en antwoorden bewerken. De geavanceerde bewerkingsfuncties zijn beschikbaar in de kennisbank.

De contentmanager kan bepalen of het antwoord via het zoeksysteem gevonden kan worden.
Voorbeeld: Antwoorden die als onderdeel zijn opgenomen in een beslisbomen worden dan niet getoond.

Standaard geeft de kennisbank een overzicht van eerder gemaakte versies van het antwoord. Je kunt de versies met elkaar vergelijken en bepalen welke versie live gezet moet worden.

In de kennisbank kun je bepalen welke rechten je kennisspecialist (inhoud), kennisredacteur (vorm), kennisgebruiker (gebruik) en kennisanalist (kwaliteit) krijgen.

Je kunt eigen velden opnemen bij het antwoord. Dit heeft als voordeel dat je kenmerken en informatie kunt vastleggen bij het antwoord.
Voorbeelden: vastleggen van notities of rapportage labels.

De kennisbank ondersteunt meerdere integratie mogelijkheden. Standaard leveren we een frontend integratie en een API backend integratie.

De kennisbank heeft uitgebreide functies. Graag vertellen we je meer hierover in een persoonlijk gesprek.