Logo
  • QAmanagers
  • Oplossingen
    • Medewerkers
    • Website
    • Multichannel kennisbank
    • Functies
  • Prijzen
  • Over ons

Blog en nieuwsbrieven

  • Home
  • Blog en nieuwsbrieven
nieuwsbericht

Perfecte Assistentie bij uw handleidingen

Niet meer zoeken, direct het juiste antwoord! Maak uw handleidingen of gebruiksaanwijzingen interactiever.

  • 13 juli 2020
Meer lezen
nieuwsbericht

Nieuwe AI toepassingen maken Digitale Assistent nog slimmer

We hebben nieuwe Artificiële Intelligentie (AI) toepassingen ontwikkeld voor onze Digitale Assistent. Hierdoor kunnen we de vraag van de gebruiker nog beter begrijpen om het juiste antwoord te kunnen geven.

  • 4 mei 2020
Meer lezen
nieuwsbericht

Terugbelverzoek

Iedere gebruiker in de Digitale Assistent voor medewerkers kan een terugbelverzoek aanmaken. Met de gegevens uit dit terugbelverzoek stuurt de Digitale Assistent vervolgens automatisch een e-mailbericht naar de betreffende medewerker om terug te bellen.

  • 9 maart 2020
Meer lezen
nieuwsbericht

Digitale klantcontactstrategie is zoveel meer dan kunstmatige intelligentie

Kunstmatige intelligentie en menselijke vaardigheden zijn essentiele onderdelen van een digitale klantcontactstrategie en niet meer weg te denken in de huidige vorm van klantcontact. Voor een succesvol resultaat is het van cruciaal belang dat deze 2 componenten goed op elkaar zijn afgestemd en dat de beschikbare kennis in je...

  • 20 januari 2020
Meer lezen
  • Onze oplossingen
  • Blog en nieuws
  • Over ons
  • Cookie- en Privacyverklaring
  • Algemene voorwaarden
  • Contact

© Copyright 2015 - 2023 QAmanagers B.V. - Alle rechten voorbehouden
Leek - Groningen
Tel.: 085-88 88 799
KVK 63490307
Algemene voorwaarden

  • Onze oplossingen
  • Blog en nieuws
  • Over ons
  • Cookie- en Privacyverklaring
  • Algemene voorwaarden
  • Contact